Autoserviso pasirinkimas – tai sprendimas, kuris gali turėti įtakos ne tik mūsų piniginei, bet ir saugumui bei tolesniam automobilio naudojimui. Blogai suremontuotas automobilis vėl greitai suges. Kad galėtumėte ramiai miegoti laukdami, kol jūsų transporto priemonė bus tvarkoma remonto dirbtuvėse, atlikite keletą veiksmų, padėsiančių išsirinkti geriausią mechaniką.

  1. Pirmas įspūdis

Pirmasis įspūdis gali nulemti, ar paliksite automobilį konkrečiame autoservise. Pokalbis su mechaniku parodo, ar jis turi reikiamų žinių remontui atlikti. Geras automobilių mechanikas, prieš paimdamas raktelius, pasiteiraus apie transporto priemonės praeitį, visus atliktus remonto darbus, avarijas, taip pat apie tai, ar nebuvo sugadintos tam tikros dalys. Jis taip pat nustatys automobilio ridą ir eksploatavimo sąlygas.

Nepamirškite, kad gera garažo įranga – tai gerai atliktos paslaugos garantija. Šiuolaikinė dirbtuvių įranga leis teisingai diagnozuoti gedimą ir efektyviai jį pašalinti, todėl automobilių remontas yra atliekamas greičiau.

Geros automobilių dirbtuvės visų pirma yra gerai organizuotos, todėl apsižvalgykite aplink ir patikrinkite, ar mechanikų naudojami įrankiai sudėti į specialias dėžes. Taip pat atkreipkite dėmesį į sąlygas, kuriomis automobilis bus remontuojamas.

  1. Autoserviso siūlomų paslaugų kiekis

Rinkdamiesi automobilių remonto dirbtuves, atkreipkite dėmesį į tai, kokį paslaugų asortimentą siūlo servisas. Gali būti, kad negalėsite atlikti visų reikalingų remonto darbų vienoje vietoje, tokiu atveju bus švaistomas jūsų brangus laikas. Išsamų paslaugų spektrą teikiantis autoservisas remontą atliks greičiau ir pigiau.

Verta atkreipti dėmesį į tai, kiek metų įmonė veikia rinkoje. Ilgas darbo stažas liudija apie patenkintus klientus ir aukštą paslaugų kokybę. Naujai įsteigti garažai taip pat gali atlikti gerą darbą, tačiau kodėl verta nerimauti?

  1. Automobilių remonto procesas

Remonto proceso metu svarbu nuolat palaikyti ryšį su mechaniku, kuris turėtų informuoti klientą apie remonto metu nustatytus papildomus gedimus ir apie galimą paslaugos kainos padidėjimą dar prieš pradedant remontą. Gera remonto dirbtuvė neturėtų leisti klientui griebtis už galvos pamačius sąskaitą.

Jei abejojate dėl remonto kainos, turite teisę paprašyti mechaniko parodyti pakeistas dalis. Sukčiai dažnai remontuoja veikiančius įrenginius, o vėliau įtikina klientą, kad jie nusidėvėjo taip, kad juos reikia pakeisti naujais. Taip pat teiraukitės apie nepanaudotų alyvos ar aušinimo skysčio pakuočių grąžinimą.

Autorius Redaktorius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *